YHDISTYKSEN TAPAHTUMIA

Tervetuloa jäseniltaan 3.5.2024 klo 17-20 Hotel Arthuriin Helsinkiin!

Jäsenilta on yhdistyksen jäsenille maksuton. Tilaisuudessa tarjolla kahvia, teetä ja voileipä osallistujille.

Keskustelun alustus:

Mentalisaatio auttamissysteemissä

Nina Pyykkönen, erikoispsykologi PsL, yksilö- ja ryhmäpsykoterapeutti, työnohjaaja, jungilainen coach ja ekoterapeutti

Tässä jäsenillassa pohdimme, vastaako vallitseva yksilökeskeinen ihmiskuva ja hoitosysteemi todellisuutta ja ihmislajin luontaista olemusta? Ihmettelemme myös, voiko mentalisoiminen olla haitallista joissakin sosiaalisissa ympäristöissä selviytymisen näkökulmasta, ja kysymme, mitkä ovat edellytykset yhteisön ja työntekijän mentalisoinnille auttamisorganisaatioissa ja -systeemissä. Tule kuulemaan alustusta ja keskustelemaan rentoon ja lämminhenkiseen jäseniltaan, jossa pipoja ei kiristellä ja kaikkea saa ihmetellä!"

Ilmoittautumiset ja erityisruokavaliot: jarno.tuominen@aatos.net

HUOM! Peruthan viimeistään viikkoa ennen mikäli et pääse mukaan, jotta hotelli ei laskuta ylimääräisistä tarjoiluista.